.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : المان های ساحلی در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران با اشاره به واگذاری تولی گری ساحل به شهرداری ها گفت: ایجاد المان ساحلی امری مهم برای ساماندهی است.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه ساماندهی سواحل استان، آزادسازی ساحل را کار و اقدامی بسیار بزرگ دانست و گفت: مردم از آزادسازی ساحل خرسند شدند زیرا موانع زیادی وجود داشت که اکوسیستم ساحلی را برهم ریخته بود.

وی با عنوان اینکه برای مرزهای ساحلی باید برنامه تفریحی داشته باشیم، گفت: باید ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در برنامه سواحل مدنظر قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه به رغم وجود ۴۷۰ کیلومتر نوار ساحلی و سه بندر فعال، بهره‌ای از دریا واقتصاد آن نبرده ایم، گفت: کشورهای حاشیه از پرورش ماهیان و آبزیان، مناطق گردشگری و غیره استفاده زیادی برده اند و سواحل را به هاب گردشگری تبدیل کرده اند و درآمدهای سرسام آوری کسب کردند.

استاندار مازندران یادآور شد: برخی قوانین دست‌ها را در حوزه سواحل بسته است زیرا چنددستگاه متولی در این حوزه وجود دارد و با این وجود برنامه‌های کوتاه، میان مدت و بلندمدت برای سواحل استان طراحی و تعریف شده است.

حسینی پور با بیان اینکه سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در سواحل استان مشتاق هستند، افزود: در نوروز شمار زیادی از مسافران از سواحل بازدید کردند و شاهد جولان خودروهای گران قیمت شمال تهران در کناره ساحل بودیم.

وی واگذاری سواحل به شهرداری‌ها را برنامه مهم بیان کرد و گفت: سازوکاری باید ایجاد شود تا شهرداری‌ها سرمایه گذاران را در حوزه ساحل جذب کنند.

وی ایجاد المان ساحلی را بهترین روش برای پیشگیری از هرگونه دست اندازی و آسیب به ساحل ذکر کرد و گفت: ساماندهی نوار ساحلی اجتناب ناپذیر است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.